خواص شربت عسل و آب
نوشته شده توسط : آهوتا

آب و عسل همانطور که از اسمش پیداست نوشیدنی ای درست شده از عسل و آب گرم است. معمولا این معجون نیروبخش را صبح، قبل از غذا یا قبل از خواب مصرف میکنند، اما در تمام اوقات موثر است. این معجون خانگی که قرن ها برای فعالیت های پزشکی از آن استفاده شده، امروزه شهرت آن در جهان رو به افزایش است. چون راهی کم هزینه برای افزایش سلامتی است.

آب و عسل

خواص آب و عسل

مهم ترین خواص آب و عسل برای سلامتی، کمک کردن آن به کاهش وزن، بهبود ایمنی بدن، کاهش واکنش های آلرژیک، مشکلات تنفسی، تقویت سلامت قلب و عروق و کمک به هضم و گوارش میباشد.

آلرژی را کم میکند

عسل با تنظیم سیستم ایمنی از واکنش های آلرژیک بدن جلوگیری میکند. این امر میتواند التهاب در سرتاسر بدن را کاهش دهد مخصوصا برای افرادی که سیستم ایمنی آن ها به قدری حساس است که حتی به کوچک ترین محرک ها واکنش نشان میدهد.

کاهش وزن

آب خوردن میتواند به احساس سیری شما کمک کند، که احتمال اضافه خوری و خوردن تنقلات بین وعده های غذایی را کم میکند. عسل نیز میتواند تمایل شما به شیرینی را اقناع کرده و به شما در ترک تنقلات شکری و ناسالم و پر از کربوهیدرات کمک کند.

تقویت سیستم ایمنی

عسل دارای ویژگی های ضد باکتری قوی است که در حضور هیدروژن پراکسید موثرتر هم میشوند. علاوه بر این، عسل دارای مقادیر بسیاری ویتامین C است که می تواند به تولید گلبول های سفید خون کمک کند و بدن را در برابر عوامل خارجی و پاتوژن های (میکروب های بیماری زا) عفونی محافظت کند.

 

 





:: بازدید از این مطلب : 396
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 دی 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: